1
REGULAMIN DOMU REKOLEKCYJNO-WYPOCZYNKOWEGO ,,DOBRY ZAKĄTEK”
W KONSTANCINIE
Dyrekcja obiektu ,,DOBRY ZAKĄTEK” wysoko ceni współpracę w przestrzeganiu regulaminu, który ma służyć zapewnieniu spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości. Z przyjemnością informujemy, iż opiekunem i doradcą naszych Gości jest Recepcja.
&1
PRZEDMIOT REGULAMINU
1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu ,,DOBRY ZAKĄTEK” i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi w momencie dokonania rezerwacji pobytu. Dokonując rezerwacji Gość potwierdza,
iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie obiektu ,,DOBRY ZAKĄTEK”
3. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji oraz na stronie internetowej www.dobryzakatek.pl
&2
DOBA NOCLEGOWA
1. Pokój w obiekcie wynajmowany jest na doby.
2. Doba noclegowa trwa od godziny 15.00 do godziny 12.00.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w rezerwacji, Gość powinien zgłosić w Recepcji do godziny 10.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju. Personel obiektu uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę posiadanych możliwości.
4. Personel obiektu zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa.
&3
REZERWACJA
1. Rezerwacji dokonuje się on-line za pośrednictwem systemu teleinformatycznego znajdującego się na stronie internetowej www.dobryzakatek.pl, poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz dokonanie wymaganej płatności.
2. Za skutki wynikłe z podania przez osobę dokonującą rezerwacji nieprawidłowych danych w formularzach, całkowitą odpowiedzialność ponosi rezerwujący.
3. Ceny przedstawione w systemie podane są za pokój za 1 dobę noclegową i zawierają podatek VAT.
4. Po uzupełnieniu formularza rezerwacji, system rezerwacyjny prześle na wskazany przez rezerwującego adres e-mail Dokument autoryzacyjny, określający każdorazowo ważność oferty, wysokość opłaty za rezerwowany pobyt oraz wysokość zadatku potrzebnego do
potwierdzenia rezerwacji.
5. Zadatek w wysokości 30% opłaty za cały pobyt należy wpłacić na konto podane w rezerwacji wstępnej otrzymanej na maila.
Wpłaty należy dokonać w ciągu trzech dni od momentu otrzymania Dokumentu autoryzacyjnego lecz nie później niż w dniu przyjazdu. Brak wpłaty zadatku oznacza rezygnację z rezerwacji. W przypadku braku zaksięgowania zadatku na rachunku bankowym, Gość zostanie poproszony o okazanie potwierdzenia przelewu.
6. W każdym przypadku po pobraniu zadatku personel obiektu wystawia paragon fiskalny. Na życzenie Gościa wystawiane są faktury VAT zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa podatkowego. Po podaniu niezbędnych danych, wystawione faktury przesyłane są drogą elektroniczną.
7. W przypadku odwołania rezerwacji, obiekt pobierze 30% opłaty za cały pobyt.
8. W trakcie dokonywania rezerwacji rezerwujący wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych obiektu. Dane te będą wykorzystywane wyłącznie w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016 r. poz. 922).
&4
ZAMELDOWANIE
1. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie Recepcja ma obowiązek odmówić
zakwaterowania.
2. W pokoju nie może być zameldowanych więcej osób niż wynika ze standardu pokoju.
3. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres za który uiścił należną opłatę za pobyt.
4. Osoby niezameldowane mogą gościnnie przebywać w pokoju od godziny 7:00 do godziny 22:00. Po godz. 22.00 istnieje obowiązek meldowania dodatkowych osób przebywających z Gośćmi w pokoju. Za przebywanie osoby niezameldowanej w pokoju po godz. 22:00
obowiązuje kara w wysokości 200zł za osobę, którą ponosi wynajmujący pokój.
5. Personel obiektu może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin obiektu w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu obiektu lub mieniu Gości, szkody na osobie Gościa, pracowników obiektu lub innych osobach przebywających w obiekcie, albo też w inny sposób zakłócił spokój w obiekcie.
6. W przypadku rezygnacji Gościa z dalszego pobytu w trakcie jego trwania, personel obiektu nie zwraca opłaty za niewykorzystane doby noclegowe.
&5
USŁUGI
1. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich do recepcji, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
– warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa
– bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu
– profesjonalną i uprzejmą obsługę
– wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi zgodę. Gdy występujące w pokoju usterki nie mogą być usunięte w miarę posiadanych możliwości pracownik obiektu proponuje zamianę pokoju na inny.
3. Na życzenie gościa obiekt świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
– zamawianie taksówki
– przechowywanie bagażu gości zameldowanych w obiekcie
– sprzątanie.
&6
ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
1. Gość ma prawo do zgłoszenia w Recepcji wszelkich uwag i sugestii dotyczących pobytu, a także do otrzymania koniecznej pomocy i opieki.
2. Pozostanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 12.00 jest traktowane jako przedłużenie pobytu. W przypadku, gdy Gość opuści pokój po godzinie 12.00 zostanie naliczona opłata za kolejną dobę według stawki po której została dokonana rezerwacja. W przypadku oczekującej rezerwacji przez następnego Gościa, rzeczy pozostawione w pokoju zostaną przeniesione do przechowalni bagażu.
3. Dzieci poniżej 18. roku życia powinny znajdować się na terenie obiektu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
4. Ze względu na bezpieczeństwo pożarowe zabrania się używania w pokojach grzałek, żelazek i innych urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju (nie dotyczy ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz komputerowych).
5. Nie dopuszcza się także wychylania osób przez okno oraz siadania na parapetach.
6. Każdorazowo Gość opuszczający pokój, ze względów bezpieczeństwa, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi na klucz.
7. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
8. W przypadku zgubienia klucza bądź uszkodzenia lub zagubienia breloka Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 100zł.
9. Na terenie obiektu, w tym – w pokojach, zgodnie z ustawą z dnia 8 kwietnia 2010 roku o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (Dz. U. Nr 81, poz. 529) – obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Złamanie zakazu palenia papierosów i wyrobów tytoniowych w pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój gościa zgody na pokrycie kosztów dearomatyzacji pokoju w wysokości 900 złotych. W/w kwota zostanie doliczona do
rachunku klienta.
10. Osoby nie przestrzegające przepisów przeciwpożarowych podlegają sankcjom Kodeksu Karnego i Kodeksu Wykroczeń. Wzbudzenie fałszywego alarmu pożarowego (np. poprzez zapalenie papierosa) powoduje płatny przyjazd Straży Pożarnej. W takiej sytuacji kosztami
obciążony zostaje Gość.
11. Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
12. Personel obiektu ma prawo do sprawdzenia pokoju gościa, jeśli zachodzi podejrzenie złamania regulaminu.
&7
ODPOWIEDZIALNOŚĆ WŁAŚCICIELA OBIEKTU
1. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia rzeczy pozostawionych w pokoju.
2. Obiekt dysponuje parkingiem niestrzeżonym dla Gości.
3. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa oraz przedmiotów w nim pozostawionych, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu czy poza terenem obiektu. Parking
na terenie obiektu przeznaczony dla Gości jest bezpłatny.
4. Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za awarie wynikłe nie z jego winy (brak prądu, światła, wody itp.).
&8
ZWROT POZOSTAWIONYCH RZECZY
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju, Recepcja przechowuje przez 14 dni. Po upływie tego okresu przedmioty te zostaną usunięte.
& 9
POBYT ZWIERZĄT
Na terenie obiektu nie dopuszcza się obecności zwierząt.
& 10
REKLAMACJE
1. Uwagi i reklamacje związane z zakwaterowaniem oraz innymi usługami świadczonymi przez Dobry Zakątek należy zgłaszać możliwie bezpośrednio po stwierdzeniu podstaw do ich zgłoszenia na Recepcji, która jest zobowiązana do przekazania reklamacji Dyrekcji obiektu.
2. Ewentualne reklamacje nie mogą mieć wpływu na termin pobytu i wysokość płatności.
3. Reklamacje będą rozpatrywane i rozwiązywane indywidualnie, o sposobie załatwienia sprawy Gość składający reklamację zostanie poinformowany.
&11
POSTANOWIENIA DODATKOWE
1. Uprasza się Gości o nie powodowanie hałasu na terenie obiektu, mogącego przeszkadzać bądź też irytować pozostałych Gości. Nie stosowanie się do powyższego traktowane będzie jako naruszenie niniejszego Regulaminu. W obiekcie obowiązuje cisza
nocna od godziny 22:00 do godziny 07:00 rano. Każda osoba zakłócająca spokój lub bezpieczeństwo, zostanie niezwłocznie wyproszona z obiektu bez możliwości zwrotu pobranej opłaty za pobyt.
2. W całym obiekcie niedozwolone jest przechowywanie broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i niebezpiecznych.
3. Gościom nie wolno dokonywać zmian w pokojach.
4. Obowiązuje zakaz wynoszenia jedzenia i naczyń z jadalni.
5. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych, środków narkotyzujących, substancji psychotropowych oraz przebywanie w stanie nietrzeźwości.
Życzymy Państwu miłego pobytu!
Dyrekcja obiektu ,,DOBRY ZAKĄTEK”